Kryteria oceny


źródło:
 https://i.pinimg.com/736x/34/f5/2d/34f52d688a5c9e11fc248452e7d64013.jpg


Każda grupa ( i jej prezentacja napisana w języku angielskim ) będzie oceniana według następujących kryteriów:

Wymagania
Podstawowe
Rozszerzające
Dopełniające
Wykraczające
Punkty
Zawartość merytoryczna prezentacji
Pobieżne informacje, zdjęcia złej jakości lub nie do końca zgodne z tematyką prezentacji
Informacje podane w sposób wyczerpujący. Zdjęcia i inne dodatki multimedialne właściwie dobrane do tematu prezentacji.
Informacje znajdujące się w prezentacji szczegółowe. Zdjęcia i inne dodatki multimedialne dobrane w ciekawy i interesujący sposób.
Informacje znajdujące się w prezentacji bardzo szczegółowe. Zdjęcia i inne dodatki multimedialne dobrane w sposób nadzwyczaj ciekawy i interesujący.
1 – 4
Sposób przedstawienia informacji w prezentacji
Praca dość nieczytelna. Spójność logiczna na niskim poziomie. Chaotycznie przedstawione informacje.
Praca dość czytelna. Zachowany ciąg logiczny.
Praca czytelna.
Informacje przedstawione w sposób uporządkowany. Projekt ciekawy.
Projekt wzorowy pod względem czytelności i spójności informacji.  Sposób prezentacji materiału bardzo ciekawy lub wręcz zaskakujący.
1 – 4
Estetyka i pomysłowość w wykonaniu prezentacji
Praca mało estetyczna. Dobór czcionki, tła oraz innych elementów szaty graficznej niezadowalający.
Praca estetyczna. Ciekawa oprawa graficzna, czcionka niezakłócająca odbioru prezentacji.
Praca bardzo estetycznie wykonana. Ładna oprawa graficzna czcionka właściwie dobrana do ilości i wagi przekazywanych informacji.
Praca bardzo estetycznie wykonana oraz oryginalna. Opracowana bardzo szczegółowo z dbałością o detale graficzne.
1 - 4
Poprawność leksykalno – gramatyczna prezentacji
Nieliczne błędy gramatyczne i ortograficzne.
Sporadycznie pojawiające się błędy gramatyczne i ortograficzne niezakłócające odbioru pracy.
Praca nie zawiera błędów gramatycznych ani ortograficznych.
Praca bezbłędna pod względem błędów ortograficznych i gramatycznych. W pracy użyte struktury gramatyczne oraz słownictwo na poziomie wykraczającym poza podstawę programową klasy w której wykonywany jest projekt.
1 - 4
Umiejętność współpracy w grupie
Brak współpracy w grupie.
Praca w grupie nierównomierna.
Dobra współpraca w grupie.
Doskonała współpraca w grupie.
1 - 4


Ewaluacja

18 - 20
celujący
15 - 17
bardzo dobry
12 - 14
dobry
9 - 11
dostateczny
5 - 8
dopuszczający
0 - 4
niedostateczny

Popularne posty z tego bloga

Strona główna